بهترین کنسول بازی های یکپارچه سازی با سیستم عامل برای سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1124
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

دنیای بازی از زمان آغاز فروتنانه آنقدر تغییر کرده است. این فقط فناوری نیست که تغییر کرده بلکه داستان ها و شخصیت ها با گذشت زمان پیچیده تر شده اند. اگرچه این به روزرسانی ها به بازی ضروری و مورد علاقه هستند ، اما گاهی اوقات خوشبختانه دوباره مرور برخی از کنسول ها و بازی های قدیمی تر که در وهله اول ما را به سمت بازی سوق داده اند ، می باشد.

ما تصمیم گرفتیم که به بررسی مجدد این کنسول های شگفت انگیز کمک کنیم و لیستی را گردآوری کرده ایم که برخی از کنسول های یکپارچه سازی با سیستم عامل را که به بازار آمده اند بررسی می کند. فقط به یاد داشته باشید ، گرافیک ساده به این معنی نیست که بازی به راحتی قابل ضرب و شتم خواهد بود

در همه زمان ها

سیستم سرگرمی Super Nintendo

سوپر نینتندو برای فروش

بهترین کنسول بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل

 

چرا باید این را بخرید : دارای یک کتابخانه درخشان از بازی ها است که در حال حاضر به همان اندازه عالی است که در زمان راه اندازی بودند.

 

چه کسی این را دنبال می کند: طرفداران حق رای دادن کلاسیک نینتندو ، و کسانی که به دنبال یک چالش و داستان پردازی عمیق هستند.

 

چرا سیستم سرگرمی Super Nintendo را انتخاب کردیم: سیستم اصلی NES Nintendo که در اواسط دهه 1980 راه اندازی شد و تقریباً به طور یکجانبه صنعت بازی های ویدیویی خفته را با قهرمانانی مانند ماریو ، ساموس و پیوند احیا کردیم ، اما این دستگاه پیگیری بود که ثابت کرد چگونه غالب نینتندو خواهد بود. این کنسول دارای برخی از بهترین بازی های ویدیویی است که تاکنون ساخته شده است ، از جمله Super Mario World ، Legend of Zelda: A link to the Past ، Final Fantasy VI ، Chrono Trigger و Donkey Kong Country .

 

Super NES همچنین دارای یکی از بهترین کنترلرها در تاریخ بازی ، ایجاد طراحی بر روی گیم پلی NES با دو دکمه صورت اضافی ، دو دکمه شانه ، و همان پد جهت دار پیکسل ایده آل برای پخش سکوهای کلاسیک و بازی های جنگی است. تعداد کمی از سیستم در سالهای بعد قادر به مطابقت با آن بودند.

 

به دلیل قدرت پردازش 16 بیتی ، اکثر توسعه دهندگان از گرافیک های هنری پیکسل کلاسیک برای بازی های خود استفاده کرده اند و به همین دلیل ، هنوز هم در سال 2020 بسیار زیبا و لذت بخش هستند. استثنائات کمی وجود دارد ، اما کتابخانه SNES یکی است. بهترین ها در تاریخ

 

کسانی که به دنبال تجربه کتابخانه سیستم سرگرمی Super Nintendo بدون خرید کنسول اصلی هستند ، می توانند SNES Classic Edition را نیز خریداری کنند یا بازی های رایگان موجود از طریق سرویس اشتراک Nintendo Switch Online را انجام دهند.

 

Sega Genesis Mini

معامله کوتاه بسته بندی sega genesis

بهترین کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل پلاگین و بازی 

 

چرا باید این را بخرید: این بازی دو برابر بازی SNES Classic انجام می شود و تقلید کاملاً مناسب در تخته است.

 

چه کسی این را دنبال می کند: کسانی که در نسخه اصلی Sega Genesis ، shoot-'em-up و طرفداران بازی مبارزاتی و کسانی که به دنبال آرامش بخشیدن به گذشته خود هستند ، از دست ندهند.

 

چرا ما Sega Genesis Mini را انتخاب کردیم: Nintendo هنگامی که نسخه NES Classic Edition را در سال 2016 دوباره به بازار عرضه کرد ، شوق مینی کنسول های بازی ویدیویی شخص اول را که از قبل با بازی های کلاسیک از قبل لود شده است ، شروع کرد و SNES Classic Edition آن به شکلی بهتر است. با این حال ، سگا کاملاً ما را با Sega Genesis Mini خود شگفت زده کرد. این بازی نه تنها با 40 بازی Genesis به همراه دو عنوان اضافی همراه است ، بلکه از ویژگی های شبیه سازی فوق العاده ، رابط کاربری نرم و نرم و کنترلرهای کلاسیک که به خاطر می آورید نیز بهره می برد.

 

توجه به جزئیات در مورد Sega Genesis Mini مضحک است ، با وجود این که هیچکدام از عملکردهای دستگاه پلاگین و بازی ، کشویی صدا را به همراه شکاف کارتریج تکثیر نمی کند. همچنین به دلیل درگاه های USB با کنترلرهای شخص ثالث سازگار است ، به این معنی که اگر این دو کنترلر سیمی در حال انجام این کار برای شما نیستند می توانید از کنترلرهای بی سیم جایگزین استفاده کنید.

 

بین بازی های موجود در SNES و Sega Genesis Mini مانند نسخه نسخه Street Fighter II همپوشانی وجود دارد ، اما بسیاری از بازی ها منحصر به کنسول بودند. این موارد شامل Contra: Hard Corps ، Castlevania: Bloodlines ، Sonic the Hedgehog ، Phantasy Star IV و Ecco the Dolphin است.

 

حتی بهتر؟ Sega Genesis Mini گران نیست. این قیمت با 80 دلار راه اندازی شد اما چندین بار به فروش رسیده است ، گهگاه با قیمت کمتر از نیمی از قیمت خرده فروشی استاندارد. پیدا کردن این سیستم بسیار ساده تر از سیستم های نینتندو است.

 

بررسی کامل Sega Genesis Mini ما را بخوانید

 

بازی پسر Advance SP

اوان آموس

بهترین کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل دستی

 

چرا باید این را بخرید: با وجود اینکه تنها سیستم بازی دستی Nintendo از سال 2001 تا 2004 است ، Game Boy Advance برخی از بهترین بازی های قابل حمل خود را تاکنون داشته است و SP بهترین نسخه آن است. 

 

چه کسی این را دنبال می کند : بچه هایی که به دنبال برخی از بازی های کلاسیک هستند ، و بزرگسالانی که می خواهند درگاه های SNES را بازی کنند

 

چرا ما Game Boy Advance SP را انتخاب کردیم: عصر Game Boy Advance نینتندو را در اوج خلاقیت مطلق خود ، با برخی از بهترین بازی های خود تا کنون - دستی یا غیره مشاهده کرد. سری اکنون عظیم Fire Fire Emblem شروع خود را در آمریکای شمالی روی این سکو آغاز کرد ، همچنین شاهد اولین ورودی های سری WarioWare و بازگشت بازی های کلاسیک 2D Metroid با Zero Mission و Fusion بود . همچنین از سیستم سرگرمی Super Nintendo بنادر زیادی دریافت کرده است ، از جمله Legend of Zelda: A Link to the Past و نسخه به روز شده Super Mario Bros. 2.

 

سری هایی که از بازی Boy شروع شد ، تکرارهای جدیدی نیز دریافت کردند ، و به نظر می رسید با معماری پیشرفته تر سیستم بسیار برتر هستند. Pokémon Ruby و Sapphire هنوز هم با بازیهای 3DS در دسترس هستند ، اما حتی می توانید بازی های Pro Skater Tony Hawk را به طرز شگفت آور خوبی برای بازی در Game Boy Advance SP پیدا کنید.

 

اما چرا Game Boy Advance SP بر روی سیستم اصلی Game Boy Advance است؟ هنگامی که نینتندو برای اولین بار Game Boy Advance را منتشر کرد ، بازهم بازی و همچنین SP را انجام داد ، اما فاقد صفحه نمایش نور پس زمینه بود و بنابراین بازی در طول روز کار سختی بود. Game Boy Advance SP این مسئله را برطرف کرد و به سمت طراحی بدنه ای تغییر یافت که باعث شده قابلیت حمل آن بیشتر شود و بهتر از آن در برابر ریزش و خراش صفحه محافظت شود. این همه سال بعد بهترین طراحی دستی نینتندو است.

 

آتاری 2600

آتاری 2600 نزدیک است

بهترین کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل "عتیقه"

 

چرا باید این را بخرید: این یک تاریخچه با بازی های ساده اما اعتیاد آور است که جلوه های صوتی و تصویری کلاسیک دارد. 

 

چه کسی برای آن است: Atari 2600 مطمئناً برای بازیکنان مسن تر است که با یک چشم دلتنگی به یاد خواهند آورد. سادگی بازی ها بدان معنی است که می توانید دوباره به موقع آنها را بازی کنید. 

 

چرا Atari 2600 را انتخاب کردیم: این نخستین کنسول بازی ویدیویی خانگی نبود - آن ادیسه Magnavox بود که توسط Ralph Baer طراحی شده بود ، اما Atari 2600 چیزی است که کنسول های بازی را به تجارت چند میلیارد دلاری امروزی تبدیل کرده است. کنترلر آن فقط از یک جوی استیک و یک دکمه تشکیل شده است ، اما با این فناوری محدود ، طراحان توانستند بازی های به یاد ماندنی و لذت بخش را ایجاد کنند.

 

مطمئناً این فناوری برخی از تصاویر را محدود کرده است ، با این که بازی Adventure فقط با استفاده از یک مربع به عنوان شخصیت اصلی ، اما با پر کردن شکاف ها با تصورات خود توانستید جذابیت Atari 2600 را ببینید. بازی ها برای سیستم منتشر شد ، با جلوه های صوتی که باعث می شود احساس کنید در حال پرواز در فضا و انفجار کشتی هستید.

 

جالب است که آتاری بعد از سال 2600 با همان کنسول های خانگی موفقیت مشابهی نداشته و سیستم های بعدی 5200 و 7800 خود را بسیار کم ارزش تر و با بازی های بسیار کمتری ساخت. اما Atari 2600 مطمئناً آن مشکل را ندارد ، زیرا یک بازی تقریباً برای همه در سیستم خرده چوب می توانید پیدا کنید.

 

پلی استیشن 2

بهترین کنسول بازی نه خیلی یکپارچهسازی با سیستمعامل

 

چرا باید این را بخرید: یکی از بزرگترین کتابخانه بازی های هر کنسول در تاریخ را در اختیار دارد و تعداد زیادی از آن بازی ها منحصر به فرد هستند.

 

چه کسی این کار را انجام داده است: طرفداران بازی های نقش آفرینی ، بازی های اکشن ، ورزش ها ، بازی ها و حق رای دادن شخص اول سونی.

 

چرا ما پلی استیشن 2 را انتخاب کردیم: پلی استیشن 2 در زمان اوج خود با احتیاط بسیار محبوب بود ، و دلیل بسیار خوبی برای آن وجود داشت - تقریباً همه چیز را داشت . با وجود ضعیف ترین سه کنسول در طول نسل خود ، PS2 دارای یک کتابخانه کاملاً گسترده از بازی ها بود ، از جمله سه بازی Grand Theft Auto ، سری Kingdom Hearts ، Metal Gear Solid 2 و Metal Gear Solid 3 ، Killzone و Final Fantasy X .

 

تعداد زیادی از آن بازیها سالها منحصر به سیستم بودند ، به این معنی که بازیکنان علاقمند به خرید آنها مجبور به خرید کنسول بودند. کنترلر آن DualShock 2 بهترین راه برای تجربه بازی ها بود و به خوبی همه چیز را از تیرانداز گرفته تا پلتفرم ارائه می داد.

 

PlayStation 2 همچنین در جایی است که اولین تکرارها را در برخی از بزرگترین سری بازی های فعلی مشاهده خواهید کرد. این شامل Ratchet & Clank ، God of War ، Devil May Cry و Hearts Kingdom است . مگر اینکه این بازی توسط نینتندو یا مایکروسافت ساخته شده باشد ، شانس بسیار خوبی وجود دارد که آن را در پلی استیشن 2 پیدا کنید. بازی ها نیز خیلی قدیمی نیستند که پیدا کردن آنها یا خیلی گران تمام شود ، مخصوصاً اگر دوستی که به دنبال پاک کردن فضای خانه خود است.

 

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون یا مانیتور شما سازگار است

تلویزیون تیوب قدیمی

با داشتن کنسول های بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل ، می خواهید مطمئن شوید که تلویزیون مورد استفاده شما سازگار است. این سیستم ها به استثنای Sega Genesis Mini ، همه برای استفاده از چیزی غیر از HDMI طراحی شده اند. این می تواند به معنای کابل RCA باشد که ممکن است به آداپتور نیاز داشته باشد. در مورد Atari 2600 ، اگر تلویزیون شما فقط دارای ورودی HDMI باشد ، می توانید یک آداپتور RF و امکان پذیر مبدل RCA-to-HDMI را نیز داشته باشید.

 

بازی ها ، به ویژه قدیمی تر ، ممکن است هنگام پخش در یک تلویزیون مدرن کمی عجیب به نظر برسند زیرا در ابتدا برای نمایشگرهای 4: 3 CRT طراحی شده بودند. اگر یکی از آنها را بازی می کنید ، ممکن است بخواهید در یک تلویزیون قدیمی سرمایه گذاری کنید تا یک تجربه معتبرتر داشته باشید. Sega Genesis Mini یک گزینه 4: 3 ارائه می دهد و حتی به شما امکان می دهد خطوط اسکن جعلی را بر روی تلویزیون خود قرار دهید تا از نمایشگرهای قدیمی تقلید کنید.

 

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: بهترین کنسول بازی های یکپارچه سازی با سیستم عامل برای سال 2020 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com